Alla inlägg den 24 september 2013

Av Agnes Forsberg♥ - 24 september 2013 19:37

                                                                 






                                                                  God natt bloggen:)


Av Agnes Forsberg♥ - 24 september 2013 19:26







                                                                      så jag har nyss ätit och sitter vid datorn :)

                                                                            

                                                                       jag har 5 gubbar på msp och alla heter:

                                                                          

                                                                        Agnas cooling Figoboss cooling  emina cooling amar cooling

                                                                             

                                                                         och amar cooling dom e som en liten familj:)               

                                                                             

                                                                              


Av Agnes Forsberg♥ - 24 september 2013 18:52



                                                                          Tjena allihopa :)

                            Jag har en ny blogg nu, jag ska uppdatera varje dag, (om jag kan)

                            Bara så ni vet har jag två bloggar, denna och www.mspmeyer.bloggplatsen.se (:

                            Om ni vill vara vänn med min msp - gubbe så heter den Agens cooling ;) 

                                  

                           

                         

Presentation

Msp lover♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<<
September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards